Ont!

Jag skitont i mina tänder nu, var hos tandläkaren innan idag och de spände den som fanden, så nu spänner det jättemycket, särskilt framtill. MEN om 3 veckor är den av!!! YEAY! Skitbra, skönt som fan ska det bli! Men det drog ut jättemycket på tiden idag, för den första tandläkaren jag var hos visste inte alls vad han gjorde så han bara klippte och slet och hade sig så jag fick gå till en annan så hon kunde sätta i den sen igen, störigt.

Och idag har jag också pluggat till tenta som jag har imorgon, har varit fruktansvärt lat med det och det är faktiskt bara idag som jag pluggat ordentligt, får väl hoppas att det sitter någorlunda efter föreläsningarna och jag har läst igenom kapitlen en gång och nu går jag igenom anteckningarna och skriver ihopa sammanfattningar så det ska nog bli brao.

Och imorgon efter tentan tänkte jag gå ut på stan lite och handla dricka och se om jag kanske hittar någonting att ha på mig för imorgon ska vi fira Dan för han har fyllt 25 :)

Men nu måste jag pluggah mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0