Crazy ass

Ta närmaste bok och slå upp sidan 133, rad 7 vad står där?
"Hi" I said eagerly, bla blabla
Ur Bridget Jones

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Godispåse xD

Vad var det senaste du såg på tv?
Öhm, Idol, efter det kom Hem till Gården, då gick jag xD

Utan att se efter gissa vad klockan är:
15:30 kanske? (15:24) attans

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Absolut ingenting, det är rättså dött i munkebäck liksom

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
vid 12, hem från bussen

Vad tittade du på innan du började svara på den här?
Wild at heart, pancaakes.blogg.se

Vad har du på dig?
grön tröja, svarta jeans

Drömde du om någonting inatt?
Hade som vanligt någon cpdröm, kommer inte
ihåg om vad dock

När skrattade du senast?

OJ, ehm, skrattade högt åt något på idol, och kände mig sen
rätt dum för det är bara jag hemma xD

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor, en hylla, allmänt skit

Vilken var den senaste filmen du såg?
Eeeeeeehm, kan det ha varit troja? eller
har jag sett någon sen dess?

Om du nu blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En lägenhet, massa kläder, en liten ö, typ Hawaii höh

Berätta något om dig som folk inte visste
Det ingen vet är hemligt


Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle de vara?

Ojojojoj, den var knivig.

Tycker du om att dansa?
Ja absolut, men inte nykter

Vad tycker du om George Bush?
Trög jävel.

Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Freja och ÅKE hahahaha, nej men vafan vet jag, Freja är fint iaf

Vad vill du att Gud ska säga till dig vid pärleporten?
Shenna bre, tar du över nu? xD humor, inte kul haha

image137

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0