For Hilvede Pölse

Böhöhöhö.. Jag får magsår, feber, ÅNGEST!
Jag började idag med Psykologiuppgiften, är ju för
bövelen hur lång som helst! - Aja, har gett upp den nu iallafall
-Halvfärdig : /
Skulle nu börja med Filmanalysen som jag till min fasa
upptäckt att den med är en feteuppgift. Jisses.
OCH jag får verkligen psykos av filosofin, min hjärna
kokar över. Ässsssssssssch.

OCH!!!
Håll i er nu!
Imorgon ska jag JOBBA :D för första gången i mitt liv
Ojoj, hör och häpna ; )
Som om jag inte har tillräckligt att göra, men pengar är gott.
Gott gott.


Nej, nu måste jag verkligen börja med filmanalysen,
tänkte analysera V for Vendetta, verkar bra och enkelt höhö.


Puss & bajs for now peeps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0