Helgen

I fredags kom Elin-Felin hem från Skottland :)
Och i lördags skulle vi till Das mutter och baka
pepparkakor och lussebullar men det blev bara
lussebullar för vi hann inte med pepparkakorna.
Sen på kvällen var vi hos Frida och chillade :D haha
Mycket trevligt :) Och igår var vi i Höganäs och på kvällen
kom Linus hit, höjdpunkten ;) haha

Och idag har inte varit min dag, men vilken dag är det egentligen?
Ska plugga Geografi nu... strax.
Har omprov på onsdag tror jag. Om han nu skrivit upp mig,
vilket jag hoppas annars fan ta han :) hihi
Och ikväll är det hem till baby antagligen, om vi inte ska va här :)

image159
1. Jul-mask, snygg jag vet.
2. Jul-Alien.
3. Ehm, en snyggve
4. En jul-banan
5.En jul-doughnut
6.Jul-svamp
7. Kalle Anka, tittar man ju på på julafton
8. En snyggve till antar jag
9. En jul-bock.










image160
1. Peddo-tomte
2. Jul-blodigel














Mästerverk. hahaha, moget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0