Jag er en snel men lat hest

Javisst!
Ledig idag, wiiie.
Sov länge idag, eller "länge", halv 10 för då ringde pappa
Inget ovanligt här alltså. Men med inräknat de två timmar
då jag skulle pluggat men då jag istället sov har jag sovit
10 ½ timme, häärligt. Ingen mysig sömn dock,  hade en
jobbig dröm :P

Kom en sån Jehovasvittne-kristen skit hit innan,
NEJ jag har inte tid ett par minuter DESSVÄRRE.
Fick iallfall en überintressant broschyr:
"Skulle du vilja veta mer om Bibeln?"
Nej igen, min religionsbok som jag borde läsa i
nu egentligen räcker utmärkt tack.

Hade ett givande samtal med Fälin i Skottland också:

' Linnea säger:
jag er en snel men lat hest

' Linnea säger:
hahahaha

Elin säger:

hahaha

Elin säger:

jag määäääääää

Elin säger:

bäääääää

Elin säger:

kan jag vara en snel men lat får?

image117



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0