Kill me now please!


IHHHHHHHHH!
Orkar inte detta.
- Religionsprov på onsdag
- Hemtenta i cpfilosofi klar till torsdag
- Fetehäfte på typ 40 sidor i psykologi klart till torsdag
- Filmanalys till fredag

RÖV!
hihihi, riktigt skoj att Linnéa inte börjat än heller typ.
Svarat på en fråga på hemtentan, EN hel fråga. Framsteg framsteg
Menmen det löser sig, får plugga på religionen ikväll, eller
läsa det en gång, mer kommer jag ändå inte att göra xD
Ska skita i att besöka universiteten i Lund imorgon och stanna hemma
och plugga tror jag, känns inte som att jag kommer få ut något av
det ändå så hoppas jag får något gjort hemma ist :P Äsch

Annars..
Jorå, en helt OK dag I guess :)
Inte gjort så mycket i skolan idag, skrev klart manuset till
migrationsfilmen. Jag ska spela Oprah, soldat och migrationstant xD
Haha, Oprah xD fan vad fult

image112

Just keep on smilin' hahahaha
Köss & bajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0