Lördag

Ah det var skönt att sova länge idag, skönt med helg
Lever för helgerna :D haha
Idag har jag inte gjort så mycket.
Sofie sov ju över här somsagt, var med henne och Hulta på
Center Syd en sväng igår, sen satt vi ett par timmar och försökte
klura ut hur vi skulle ta oss till Asmundtorp, tänkte först ta bussen
till Häljarp och taxi till Asmundtorp, haha, tar ju en hel timme att gå!
+ att det är kallt.
Men sen ringde jag Joakim för att tigga skjuts.
Så vi hamnade hemma hos Älsklingen ett par timmar.
Sen cyklade vi hem, Sofie blev asrädd för en bil som tutade och ville sen inte
vara på övervåningen själv hahaha.

Vi började kolla på Saw 3 i morse, rätt dålig verkade den om jag får säga mitt.
Har inte gjort ett piss nu i eftermiddag actually.
Ska till Linus på middag sen, trevligt trevligt :)
Och kolla Troy på Tv sen.

Ha det bra. Puss & bajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0