Plugg in baby- hahaha

FREEEEDOM!
Jag är klaaaaaaar, aaah vet ni hur härligt det känns?
Sen skiter jag fullständigt i hur dåligt och slarvigt det är gjort
för nu är jag klar.
Och MIa-jävel ska fanimig kyssa fötterna på mig sen, och
dyrka mig och hålla pappret med MVG++ och en fet guldstjärna
framför mig. HAH!
Mjaa, kanske inte va.
Jag är glad i min själ nu xD
Fast jag har ont i hela kroppen för att jahg typ inte rest mig
från datorn sen jag skrev förra inlägget, alltså vid typ 6 eller
nåt sånt :D Gav mig FAN på att jag skulle bli klar med ALLT idag.

Ser ni? Linnéa kan använda hjärnan när hon vill.
Det tar bara ett par dagar och lite ångest sen fattar hon xD

Nu skiter vi i skol/plugg- snacket tack.

Jaha, mina 2 läsare? Vad har ni gjort idag?
Förgyll min kommentarlåda med svar.

Ps. Blev nyss upplyst om att jag fyller år samma dag som The Hottie himself
ARNE WEISE. Nyttigt vetande folk, nyttigt vetande.


Pöss & bajs
image123

Haha, Bad Santa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0