En dag för att blogga

Idag känner jag för att blogga!
Wiho, det var länge sedan, därmed
den dåliga kvalitén på inlägg, höhö.
Fast.. inte mycket bättre det här antar jag.
Slutade 12.05 idag asahärligt måste jag säga :)
Svinigt trött i skolan idag, totalt okoncentrerad, men wtf skitsamma :P
Orkar verkligen inte anstränga mig i skolan längre,
vilket är dumt eftersom det är sista året. Men bajsa på det just nu iaf.

Första snön är här
Vet inte riktigt om jag gillar det eller ej
Svinkallt och klen som jag är fryser jag röven av mig alltid när
det är under 12 grader :P
Då är det härligt att ha en underbart varm och mysig kropp
bredvid sig.
 Att vakna upp med dig, det finns nog inget underbarare.
Herregud vad jag tycker om dig ♥

7 sanningar om mig

- En dag där inget går som jag vill är en skitdag enligt mig, är ganska envis! xD
- Extremt sockerberoende, tackar gud för att man har bra ämnesomsättning! haha
- Jag vill flytta hemifrån, ge mig en lägenhet någon!
- Älskar att vara ensam och bara stirra ut i ingenting och
underhålla mig med mina egna tankar

- Jag är extremt lat och bekväm
- Jag är ganska kreativ och älskar att rita och måla
- Är mörkrädd och är bra på att stirra upp migsjälv xD

image76image77image78
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0