Essay, tal och projektbajs

Haaata skolan.
Jag orkar inte mera :P
tur att det snart är slut för fanden..

Ett smakprov på mitt underbara liv på Justus Tranchell gymnasiet:
-till igår:
Bok på engelska på 597 sidor utläst. kan det bli bättre?
-till idag:
Filmanalys, diskussion om Utvandrarna
-till imorgon:
Projektplan på 10 sidor inlämnat, hur långt har Linnéa kommit?       Svar: 1 hel (!) sida
-till på torsdag:
Uppsats och tal på engelska till engelska c:n, har Linnéa börjat skriva?       Svar: Nej.
Skrattar Sofie, Valmira och Jonas åt Linnéa för att Linnéa inte börjat skriva?   Svar: Ja
Filmanalys till filosofin, någon som skulle vilja förklara vad en fråga som den här betyder?:

" Både Descartes och Berkely diskuterar relationen mellan dröm och verklighet. På vilket sätt kan man relatera deras tankar till "The Matrix"? "

RÖV!
ja jag vet. moget.



image63

Du gör mitt liv underbart <3

Kommentarer
Postat av: Stoltz

Detsamma

2007-11-06 @ 15:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0