LOV!

Haft lov i en veckan nu. ashärligt har det varit verkligen.
träffat Linus 99% av den här veckan, jättemysigt har det varit  :D


börjar förra fredagen.
Unicef-konsert, och sedan skulle vi vidare till Retro, men det blev inte så..
Lördag- träffade linus :D
Söndag- Filmkväll med Marica, kollade klassiker
Måndag-Träffade linus :D
Tisdag- Träffade linus :D
Onsdag- hemma hos sofie, trevligt trevligt. Kollade film med Sofie och Hulta, Ocean's 13.
Torsdag- Kollade MTV european awards med Linus, Adde, Blixt och Frida. Skoj
Fredag- Kollade Babel med Linus, asbra, han sov här till lördag, myyss.
Lördag- Halloween maskerad party hos sofie, jättelyckad fest. Åkte med Pekka ner
som skaffat körkort den nörden! Grattis Pekka :D
RÖV-Söndag- vaknade och mådde prima imorse, jag och linus segade härhemma :P

Skola imorgon, dööö. jag är inte redo, tvinga mig inte!

Och ja. jag håller på att läsa 300 sidor till imorgon. UN-DOR-BART.

image55

Kommentarer
Postat av: henke!

han dära linus verkar vara en trevlig karl :D

2007-11-04 @ 22:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0