MSN kommentarer

Haha
Respons på mina senaste blogginlägg xD:

Sofie (: säger:

du är nt mörkrädd!

Sofie (: säger:

du säger alltid att jag e skiiittramsig när jag e rädd !

' Linnea säger:

haha faktiskt är jag det

Sofie (: säger:

det har du aldrig sagt till mig

' Linnea säger:

klart jag har

Sofie (: säger:

du brukar gå i den skogen o sånt när det är mörkt

Sofie (: säger:

jag hade tagit självmord om jag hade varit tvingad till att göra det xD

' Linnea säger:

hahaha. detta åker in på bloggen!

Sofie (: säger:

AHHAHA fuck u !

Och:

' Linnea säger:

jämför inte mig och kaffe! hahaha

Stoltz säger:

okej förlåt

Stoltz säger:

men ni är båda mysiga,goda och man vill ha det flera gånger om dagen

Stoltz säger:

wtf ?

' Linnea säger:

hahahahahahahahahahahhahaha!! "okej"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0