Pensionärer

Sofie vet min ståndpunkt när det gäller pensionärer
-Hur jag suckar högt (så att personen sucken var tillägnad hör det)
varje gång det kommer en pensionär in på bussen.
Och klagar sedan väldigt högljutt om hur de borde avlivas
på deras 65 års dag.
-Hur jag gjorde klart för en man i 60 års åldern att han max fick leva 2 år till

Men grejen är att jag börjar ändra mig lite
Detta är enda anledningen till att jag vill bli pensionär xD




 

" När jag åker buss sätter jag mig alltid längst bak
   och busringer på varje hållplats. Eftersom jag är
   i 60-årsåldern behöver jag aldrig vara rädd för att
   någon kommer på mig eftersom jag alltid tittarså
   där lagom barskt mot närmaste yngling.


    //Sven 63 år, Pensionär "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0