Snart December

Onsdag
Idag har jag varit på ännu ett givande studiebesök,
denna dag blev det Malmö.
Kollade läget i en synagoga, och käkade Lunch / frukost
på nåt kebabmatställe, beställde kycklingkebab,
och fick nått broskkött, men det var gott :D hihi, fett är gott xD
Åkte sen vidare till en moské, det var väl intressant, hrm.


Tycker tiden går så snabbt nuförtiden xD
Men sen TYCKER jag att den går snabbare än den gör också
T.ex : Redan onsdag, fast det känns som torsdag idag,
och klockan 1 på dagarna känns det som 5 osv. osv. Tråkigt,
hatar när det är så mörkt och deprimmerande.
Fast mysigt också såklart  :)
Hoppas vi snart får snööööö, DET är mysigt :)

image106



Kommentarer
Postat av: Sofie

Ljug inte, du säger till mig hela tiden när jag vill ha snö att du hatar när det är kallt och hoppas verkligen inte att det kommer snö ! hahah ;D

2007-11-29 @ 15:40:21
URL: http://svarta.blogg.se
Postat av: Malin

mysig bild (:

2007-12-02 @ 18:47:22
URL: http://maliin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0