Bajs

Moget jag vet.
Tyckte det var på tiden att jag uppdaterade igen!
Börjar bli riktigt duktigt på detta måste jag medge, enligt min egen åsikt då :P
Kanske bara jag som tycker mina inlägg är intressanta :D
Anyway.

image16

Här har ni årets klassfoto. omg. gräsligt.
varför kan man aldrig få lov att se normal ut på skolfotona,
särskilt på skolkatalogsfotot, klart dom lägger in det in en jävla bok
som hela kommunen får se med namn och allt!

Sofie var här igår, hyrde film, Perfect Stranger bl.a, helt ok faktiskt, lite udda sådär :P
Lagade enchiladas, asgott, och käkade muffins.
Och ikväll kommer Linus hit, mysigt mysigt :)


                                                                                             Puss

Kommentarer
Postat av: jag

haha där är ju egoina. =)

2007-10-06 @ 20:39:35
Postat av: Egoina

du är ju jäääätte söt. haha "där är egoina" :P

2007-10-06 @ 22:52:06
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: chloé

ahah funny!=p
puss

2007-10-29 @ 22:07:43
URL: http://ptitecl0chette.skyblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0