Nytt inlägg äntligen- I know you've missed me

Jag vet att ni saknat att läsa mina blogginlägg.
Jag förstår hur det känns.
Men jag har inget intressant att skriva som vanligt.


Igår var vi i hbg och höll Unicef´-konsert, mycket drygt.
Somnade nog tillochmed en stund, faktiskt. kan inte hjälpa det.
Och idag, ännu en otroligt givande dag:
Var hos läkaren- jävla läkarjävel- 300 spänn för att snacka med honom i 5 minuter?!?!!
och medicinskiten kommer kosta ännu mer!
Fattar de inte att jag är fattig, för jag har ju faktiskt inte jobbat en enda dag i mitt liv.

Jaha. ja det var väl allt

image47

Bjuder på 6ans skolfoto
Söt va?
Jag var ett charmerande barn


Kommentarer
Postat av: Olov

Lätt gett! Du är inte sjuk väll? :(

2007-10-29 @ 21:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0