Samtal med Sofie

' Linnea säger:

vem är det nu som bytar ämne ditt nörd där?

' / S.Strandberg säger:

ditt nörd?

' / S.Strandberg säger:

AHAHAHAHAHAHAHAH

' / S.Strandberg säger:

DITT nörd ?

' / S.Strandberg säger:

svenska 10

' Linnea säger:

ohja. för det var ju inte ett medvetet stavfel eller så ditt nöt?

' / S.Strandberg säger:

hahaha nej det var det säkert nt ;D

' Linnea säger:

ohnej. aldrig. jag glömde ju tyvärr min lexikon på koloniet

' / S.Strandberg säger:

hahahahahaha ja asså en invandrare som inte kan svenska har nog aldrig varit ngt för dig

' Linnea säger:

hahahahhaha

' Linnea säger:

mjäääääääää, usch nej

' Linnea säger:

bad influence. får ta och pallra mitt rumpa till koloniet och hämta min lexikon.

' Linnea säger:

http://stoltz.blogg.se/

' / S.Strandberg säger:

hahaha ja lr hur

' Linnea säger:

han ville att du skulle se den

' / S.Strandberg säger:

Linnéa, tror du helt ärligt talat, att jag e intresserad över att se din pojkväns blogg?

' / S.Strandberg säger:

men bara för att han ber mig så snällt

' / S.Strandberg säger:

hahah

' Linnea säger:

han har nämt dig

' Linnea säger:

bara för att jag sa att han nämt dig, erkänn att du kastade dig över
 länken och kastade dig sedan över hans inlägg i jakten på ditt namn någonstans i texten

' / S.Strandberg säger:

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH

' Linnea säger:

erkänn?

' Linnea säger:

känner jag dig väl?

' Linnea säger:

kanske lite FÖR väl?


Suck.


Kommentarer
Postat av: Henrik

kräkte med näsan

2007-10-22 @ 17:25:59
Postat av: Sofie

du tog ju inte med fortsättningen där jag skrev "nej det gör du nt" :O

2007-10-22 @ 17:42:35
URL: http://svarta.blogg.se
Postat av: sofie

tro man orkar kommentera när kommentarerna ändå inte uppskattas ^^

2007-10-22 @ 20:11:12
URL: http://svarta.blogg.se
Postat av: Sofie-Guldfisk

haha då e vi tre som får ig imorrn iaf då ! haha underbart ! wiiiiiiiiii

2007-10-22 @ 21:29:54
URL: http://svarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0