Särdag!

Den 3 oktober 2007 går till historien som den dagen Linnea tog självmord genom att spränga sitt huvud.

image13



Idag går ingenting som jag vill.
Min NYA mobil är sönder, ligger blinkande bredvid mig och stänger av sig hela tiden. GRAAARGH!
Varför kan inget någonsin gå lätt och på det sätt jag vill?!
Allt känns bara jobbigt just nu.
Otroligt trött på skolan, trött på att aldrig ha pengar nog att göra det jag vill,
trött på vissa personer, trött på folk, trött på migsjälv.
Varför räcker man aldrig till?


Allmänt deprimmerad bara XD
Blev dessutom förjävla dålig på porträttskolfotot, ser rätt dum ut på klassfotot också för den delen :P

Fan vad jag klagar. Men wtf ingen läser min blogg ändå XD

Optimisten här.

Kommentarer
Postat av: Sofie-Klas-Göran

Självmord? man kan ju alltid hoppas, hahaha. NejDÅ vem skulle jag då ta ut mina pessimistiska utbrott på :O ? ;) haha <3

2007-10-03 @ 20:38:20
URL: http://svarta.blogg.se
Postat av: pekka

men miffo, jag läser din blogg:P och du får verkligen INTE ta självmord lilla vän.

2007-10-04 @ 15:46:47
URL: http://pekkalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0