Jahajahajahajaha

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Idag är jag seg.
Och ganska ofräsch faktiskt. Jag vet, mycket upplysande.
Jag har också hunnit med att sova dåligt hela natten,
jobba 4 timmar, och cykla hem.
Givande dag som vanligt.
Eller inte.
Jag får bara 8 timmars jobb i veckan där jag jobbar,
det är lite småstörigt faktiskt.
Men jag har stängning själv på måndag!!! :):):)

Men men, ska mysa ikväll iaf :) Och kanse hitta på något, vet ej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eller kanse inte med tanke på att baby ligger bakom mig
och sover och är fruktansvärt bakis tydligen.
Ska nog väcka honom snart och tvinga honom att gå och köpa kebab hihi :)
Gott gott!
Har fortfarande inte bestämt mig med  klänningen till nyår förresten.
Är lite inne på en från Gina ändå faktiskt faktiskt :/ knivigt.



Kommentarer
Postat av: Sara

Dom kan har riktigt snygga saker därifrån !



Titta gärna in på min blogg!=)



www.oara.blogg.se

2008-12-13 @ 00:38:46
URL: http://oara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0