Sorry

Nu gick det visst sådär länge igen innan jag bloggade.
Ber om ursäkt.
Men det är ju faktiskt lite knivigt när man inte har en väl fungerande dator.
Bara en stenålderssak som låter som den ska sprängas om man har igång
BÅDE Msn och 2 internetsidor SAMTIDIGT.
Och det tar ungefär en halv dag att starta den också, eller
bara ungefär en kvart, helt seriöst.

Idag gick jag upp vid 2 ungefär.
Imorgon tänkte jag snylta lite mer av mina sparpengar, om där nu är några kvar
efter finanskrisen.
Jag tänkte införskaffa mig en nya jacka och ett par stövlar tänkte jag. SKOJSKOJ!!!!!!!!!!!1111

Igår fixade vi pälsklings blogg, och efter lite hot och stryptag gick jag med att länka till den:
http://stoltz.blogg.se



Puss <3<3<3<3<3<3a<3<33<3<3<3<3<3<<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0