Helgiz

Helgen startade med utgång med Marica och Linus kompisar. Snabbis till förfest hemma hos Manuel, och sen ut i Landskrona. Det var trevligt. Kunde slutat lite nyktrare men det ar najs! :)
Igår var det bakisdag och på kvällen träffade vi nille och adde och vi kollade the prestige, som är en mycket bra film faktiskt. Bättre 2:a och 3:e gången. Och idag skulle jag ju hem och ägna dagen åt hängiven pluggning. Det sket sig litegrand. Eller ganska mycket. Läste ett halvt kapitel, vilket iofs är cirkus (lägg märke till ordet cirkus) 25 sidor. Nu har jag kollat på ett par avsnitt av SATC och ska snart gå och lägga mig tror jag.

Natzi natzi!


    

Tummarna upp för en mysig helg!



Kommentarer
Postat av: marie

Naaaaw vilken söt kommentar, eller ska man tolka den som söt? Att du blir ledsen? Kanske blir jag glad för att jag berör?.. Men, inte behöver du vara ledsen inte.. Inte för min skull. Livet har sina uppochnergångar :) Jag menar, varför ska man tänka negativt, när man kan tänka positivt, även om det är riktigt svårt ibland!



Hoppas allt är bra! Kramar

2009-02-23 @ 13:04:36
URL: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0