heyheyhey!

Jahaja. Idag är det måndag, för den som inte det visste :)
Idag har jag varit i skolan, föreläsning om socialt tänkande idag, typ fördomar, vem man blir attraherad av , normer o.s.v, mycket intressant faktiskt, duktig föreläsare med. Sen har jag bara varit hemma och slöat, pluggat ett par timmar, och nu ska jag se ett par avsnitt av SATC tänkte jag.
Imorgon börjar jag inte förrän klockan 1 och det är schönt :) Slutar klockan 3 och sen är det Center syd som gäller, men ingen shopping, för det ska jag spara till onsdag när jag fått mitt studiebidrag och Sofie har fått sin lön så då är det hardcoreshopping som gäller, haha, nej det hoppas jag inte.

På lördag fyller jag vuxen, i mina ögon sett är det faktiskt mer en vuxenålder än 18 för man går ju ur tonåren. Aja :P Känner mig dock inte som 20 på långa vägar :)

Yeye!! G'natt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0