Hypnos

Nu är jag hemkommen från das schkola. Är fortfarande fruktansvärt trött också, höll på att somna på tåget ner, på föreläsnigen, och på tåget hem.
Idag fick jag också prova på hypnos eftersom vi hade fått en extraföreläsning, schpennande tänkte jag och gick dit men jag vet inte om jag blev så hypnotiserad, kanske lite, men jag blev inte hynositerad nog för att inte tänka hela tiden ;" Är jag hynositerad nu. Nu då? Nu då?". Så jag var nog inte så fokuserad :P Han försökte få oss att gå tillbaka till vår barndom och sånt. Men det var rätt coolt ändå, blev helt cp i kroppen, helt seg typ, skumt.
Anyways, nu är jag hemma och sitter och suktar efter potatismoset och korven modersmålet lagar.

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0