It's all about me

Jag mår bra nu, det känns skönt att kunna säga det. Jag känner inte alls samma press på att passa in, att få folk att gilla mig, att alltid göra vad andra vill att jag ska göra. Jag har lärt mig att jag har rätt att ställa krav, att ge och ta, inte bara ge. Jag har mina sanna vänner kvar och en underbar pojkvän som jag kan vara 100% mig själv med och som älskar mig för den jag är, precis som jag är.
Faktiskt är det mycket tack vare dig att jag mår såhär bra, du får mig att må bra, du har på ett sätt fått mig att älska mig själv. Jag vet att jag har dig som stöttar mig, vad jag än gör, hur det än går så har jag dig att luta mig på om det skulle gå fel.
Du är allt jag någonsin kunde ha önskat, och så mycket mer.







Jag älskar er



Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag älskar dig med! :) <3

2009-02-07 @ 17:56:08
URL: http://svarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0