Monday

Jag har varit helt slut idag, konstigt nog. Så lite har jag inte sovit. Iofs en timme mindre än jag skulle eftersom jag kollade fel på klockan och satte den en timme för tidigt och märkte det inte förrän jag redan ätit frukost och allt, förvirrad som man är.

 Iallafall, idag har jag varit i skolan och det var så pass intressant att vi skulle dissekera en plasthjärna, skojskoj. Kände mig faktiskt hyfsat förberedd ändå idag, hade hyfsat koll på de olika områdena och så. Får nog fortsätta med att läsa på innan vi ska ha de här diskussionerna.
Sen hade jag iallafall möte med säkerhetssamordnaren och gav signalement på äcklet som antastade mig häromdagen, och tydligen har han varit på en annan tjej på lunds sjukhus där han t.o.m var innanför kläderna på henne. Så det ska bli en polisanmälan på det kräket.
Yeye :)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men ÖRK?! Tur du puttade bort honom i tid så han inte kom innanför kläderna på dig med! Äckel!

2009-02-12 @ 13:17:17
URL: http://svarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0