Sjukis

Idag är jag sjuk. Har tre ton snor i näsan och i bihålorna. Höll på att bli galen tills jag rotade fram barn-nässpray. Och nu är det lite bättre :) Älsklingen ligger och sover bredvid mig, han orkade inte gå till skolan i morse den latisen. Vet inte vad som händer idag/ikväll men antagligen inget speciellt.
Var med om en obehaglig sak igår. Kopierar in vad jag skrev i ett mail till lunds universitets säkerhetschef.

" Det är så att imorse den 5/2, när jag klockan ca 07.30 kom till Eden för att vänta på några klasskompisar för att gemensamt gå till humanisthusets hörsal, satte jag mig i en fåtölj och började läsa i P&S, då det plötsligt kommer fram en mörkhyad engelsktalande man, som säger att han ska spå i min hand, jag tänker inte närmare på detta utan låter honom göra detta. Efter en stunds "spående" kommer han fram till att år 2011 ska jag vinna en stor summa pengar på lotto, och han vill då ge mig en grattiskram, och då gör han det. Han kramar mig hårt, och börjar flåsa högt med näsan i min nacke/hals och luktar på mig, nu börjar jag tycka att det är obehagligt och försöker putta undan honom, det går inte och jag får ta i mer för att få honom att släppa. Då börjar han spå mer i min hand och börjar sedan pussa mig på handleden. Jag drar då undan handen och säger att det får vara nog nu och att jag inte vill mer. Då säger han okej och ska gå därifrån. Han skyndar sig att ge mig en kram till och gör samma sak igen, han kramar mig hårt och flåsar högt i min nacke/hals och luktar på mig, och jag får återigen ta i för att få honom att släppa mig. Efter detta lämnar han mig ifred och hämtar sina saker som ligger en bit bort och går därifrån. Allt utspelade sig under ungefär 10 minuter. "

Väldigt obehagligt faktiskt. Jag tror att han är en student vid Eden för jag har sett honom där innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0