2009.01.26

Igår var jag hos Sofie och vi var i lund och såg bio, känns som om man är i lund var dag nu :P
Bride wars blev det iaf och den var rätt söt. Sen åkte vi hem till Sofie och drack te och hade tjejsnack och kollade sen på ett par avsnitt ur Sex and the city! Riktigt najs tjejkväll!
Gick nog inte och la oss förrän 3 typ, och jag var rätt trött i morse när jag skulle till skolan.
Var klar vid 3 så mötte jag upp henne igen på center syd så köpte jag mig en ny tröja, vanlig vit, och en
sjal på Cubus. Och sen köpte jag mig en dator! Skitnajs, behövde det verkligen! Micket snigg !

jävla skanetrafiken.se, kan det funka nån gång, behöver kolla tååågen vaaa??!?!?!?!?!?!
Störigt.

Skjiver mej imojjon! Pussen


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha du är för söter :D

2009-01-27 @ 22:29:04
URL: http://svarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0