2009.01.28

Nu ska jag snart iväg. Har duschat och gjort mig iordning, och ska ta bussen tjugo över 11.
Börjar 1 och slutar 3, rätt skönt :) Är hemma halv 5 dock.
Hade en jättemysig kväll igår med Älskling, åt chips, berömde min dator, och kollade lite film,
I spindelns när och sen började vi titta lite på The Dark Knight, men vi
blev rätt trötta så vi la oss ganska tidigt för att vara oss, vid halv 1 redan.
Men har man varit uppe sen 5 är det inte så konstigt kanse :P
Får se vad som händer senare idag, måste plugga, har kommit lite efter med det,
har varit latis ett par dagar nu.
Det handlar om perception och jag fattar ingenting typ :P

Menmen, skriver när jag är hemma igen!
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0