Torsdag

Om jag ändå la ner lika mycket tid på att faktiskt blogga som jag gör på att ändra utseendet på bloggen hade jag nog varit större än Blondinbella nu.
Jag försökte tvinga min syster att börja blogga, men det gick inte så bra. Gjorde en blogg och fixade utseendet och allt på den, men hon ville inte :P Jag tyckte den blev snyggare än den jag hade här så jag snodde den, typ. Ser lite annorlunda ut.

Såg precis film, Derailed, den var rätt bra faktiskt. Lite skum.
Imorgon ska det bli skönt att va ledig, mååste verkligen läsa imorgon dock. Sen kommer Linus på kvällen, ska bli mys :)
Vet inte vad som händer på lördag, men på söndag är det familjemiddag här och sen på kvällen ska jag och linus möta upp Sofie och Dan och Sarah och Daniel i Lund och se The curious case of Benjamin Button. Har redan sett hela förutom de sista 45 minuterna så det ska bli kul att se hur den slutar äntligen.

Gonatzi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0