04.03.09

Nu har jag varit 20 år gammal i hela 4 dagar :) Och det känns precis som innan :) Fast jag kände mig lite gammal när jag kom hem och såg att jag fått brev om att börja månadsspara och från radiotjänst.

Iallafall iallafall. Nu är det snart dags för tenta igen, suck, jag har ju precis njutit av att vara klar med den förra ju. Men det är inte förrän nästa fredag iallafall och i helgen tänker jag inte plugga alls för då är det fest som gäller! På fredag ska jag och Sofie handla all mat inför tjejmiddagen och sen ska jag vara med när Lajnus ska börja spela in sin film, schpennande :)
Lördag is the big day och söndag är bakisdag! Låter lovande ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0