Jaha

Sitter nu och försöker plugga till den jävla tentan på fredag. Ska skriva en sammanfattning om motivation nu och jag har ingen motivation till att göra det för detta är bajs och bullshit. Nu hur jag också skjutit upp detta hela dagen och hittat på en massa annat trams, och nu är det inte längre idag för nu är klockan över 12. Just nu ångrar jag också att jag sökte till en jävla skola, jag är redan trött på det här. Jag vill i så fall läsa något praktiskt. Men vågar man det? Hoppa av nu? Det känns så misslyckat. Men å andra sidan är det här inget jag har nytta av ändå. Detta är bara en tramsig kurs. Som är intressant, men svår. Oh suck :(! Life is hard.

Jag vill ha ett jobb där man kan göra det man ska sen gå hem och inte ha en tanke på jobbet, jag är inte den som har motivationen till att sitta nergrävd i böcker. usch!!
Jag vill inte! vill inte vill inte vill inte.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men du klarar det gumms! Du är duktig på plugg, bara du lägger manken till ;) :)<3

2009-03-11 @ 11:48:45
URL: http://svarta.blogg.se/
Postat av: karro

det är hemskt att känna så! Men man får tänka att man ska göra något som man tycker är rolgit och sen får man se vad som händer det löser sig alltid:)

2009-03-16 @ 11:05:44
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0