Rubrik

Förresten så beställde jag den gröna klänningen lite längre ner, men sen var jag inne i en affär som sålde de klänningarna därifrån och den var inte alls likadan i verkligheten, så jag avbeställde den och nu har jag hittat ett par riktigt fina på tradera som jag ska bjuda på, ska bara bestämma mig för vilken jag vill ha ;)

Igår var jag och Linus i Lund för polisen ringde och väckte mig och ville ha in mig på förhör :O Så då fick man ju åka dit . Sen gick vi till en balklänningsaffär och jag provade massa klänningar och Linus satt bokstavligt talat och sov i en fåtölj xD Söte.
Sen gick vi i lite affärer och han hittade 2 par byxor och ett par tröjor och sen spontanklippte han av sig sitt hår också :) Men det blev jättefint! Jag köpte faktiskt ingenting :P Otroligt.



Men men, plugga var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0